Το παρακάτω βιβλίο είναι παραγωγή γραπτού λόγου Β΄ τάξης. Το είχαν γράψει ομαδικά τα τότε μικρούλια μου στα πλαίσια της σχετικής με τον αθλητισμό ενότητας της Μελέτης Περιβάλλοντος και στα πλαίσια σχετικού σχεδίου εργασίας. Με αυτό είχαμε πάρει μέρος στον Πανελλήνιο διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα "Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν για την ειρήνη και τους Ολυμπιακούς Αγώνες", στον οποίο και απέσπασε τιμητική διάκριση.
Τον διαγωνισμό είχε οργανώσει το περιοδικό Μαθητική Χαρά σε συνεργασία με τον Σύλλογο δασκάλων και νηπιαγωγών του Ν. Μεσσηνίας και τους Συλλόγους γονέων και κηδεμόνων του 7ου και 26ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας.
Ήταν τότε μία χρονιά πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν πολύ μεγάλο. Τα κείμενα ήταν των παιδιών και οι ζωγραφιές επίσης. Η κάθε σελίδα του βιβλίου ήταν διπλή και ανοιγόμενη. Το μπροστινό μέρος είχε τα κείμενα και όταν άνοιγες τα δύο φύλλα του, από κάτω εμφανιζόταν το δεύτερο μέρος με τη ζωγραφιά.
Οι ζωγραφιές ήταν πραγματικά έργα τέχνης. Πάντα συμβουλεύω τα παιδιά μου να φτιάχνουν "γεμάτες"
ζωγραφιές που είναι πολύ εντυπωσιακές. Επιμένω επίσης οι ζωγραφιές τους να "μιλάνε" πράγμα που τις κάνει πιο ζωντανές και αστείες. Από τα πρώτα πράγματα που κάνω όταν αναλαμβάνω μια καινούρια φουρνιά μαθητών είναι να τους διδάξω πώς να ζωγραφίζουν ανθρωπάκια και πώς να τους βάζουν "σύννεφα". Επίσης διδάσκω τα διαφορετικά είδη "σύννεφων". Αλλιώς ζωγραφίζεις ένα "σύννεφο" που ο ήρωας απλώς μιλάει και αλλιώς ένα "σύννεφο" που ο ήρωας φωνάζει νευριασμένος....
Ήταν τότε μία χρονιά πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν πολύ μεγάλο. Τα κείμενα ήταν των παιδιών και οι ζωγραφιές επίσης. Η κάθε σελίδα του βιβλίου ήταν διπλή και ανοιγόμενη. Το μπροστινό μέρος είχε τα κείμενα και όταν άνοιγες τα δύο φύλλα του, από κάτω εμφανιζόταν το δεύτερο μέρος με τη ζωγραφιά.
Οι ζωγραφιές ήταν πραγματικά έργα τέχνης. Πάντα συμβουλεύω τα παιδιά μου να φτιάχνουν "γεμάτες"
ζωγραφιές που είναι πολύ εντυπωσιακές. Επιμένω επίσης οι ζωγραφιές τους να "μιλάνε" πράγμα που τις κάνει πιο ζωντανές και αστείες. Από τα πρώτα πράγματα που κάνω όταν αναλαμβάνω μια καινούρια φουρνιά μαθητών είναι να τους διδάξω πώς να ζωγραφίζουν ανθρωπάκια και πώς να τους βάζουν "σύννεφα". Επίσης διδάσκω τα διαφορετικά είδη "σύννεφων". Αλλιώς ζωγραφίζεις ένα "σύννεφο" που ο ήρωας απλώς μιλάει και αλλιώς ένα "σύννεφο" που ο ήρωας φωνάζει νευριασμένος....