Πρόκειται για την εργασία 1 "Διαλέξτε ένα συγγραφέα που σας αρέσει. Βρείτε στοιχεία για
τη ζωή και το έργο του και γράψτε τη βιογραφία του" του βιβλίου του μαθητή της Ε΄ τάξης. Η πορεία που ακολούθησα για να διδάξω τη γραφή της βιογραφίας ήταν η εξής:
Αφού διαβάσαμε τη βιογραφία της Άλκης Ζέη και εστιάσαμε στα δομικά στοιχεία της του μοίρασα μια φωτοτυπία όπου φαίνονταν ξεκάθαρα τα στοιχεία αυτά. Ύστερα ζήτησα από τα παιδιά να κάνουν την άσκηση 1 στο σπίτι σύμφωνα με τις οδηγίες.
Την επόμενη φορά διαβάσαμε αρκετές από τις βιογραφίες των αγαπημένων συγγραφέων των μαθητών. Κατόπιν τους μοίρασα τη φωτοτυπία με τη φανταστική βιογραφία του Τριβιζά. Τα παιδιά εστίασαν στα αστεία σημεία του κειμένου, που πραγματικά τους άρεσαν πολύ. Τους ζήτησα τότε να φανταστούν ότι είναι και τα ίδια συγγραφείς και να γράψουν μία δική της φανταστική βιογραφία. Τα κείμενα που
παρήγαγαν ήταν ωραιότατα και δείγματα μπορείτε να δείτε στην παρακάτω παρουσίαση.
Τα κείμενα διορθώθηκαν και καθαρογράφτηκαν. Μετά αναγνώστηκαν όλα στην τάξη.

Αφού διαβάσαμε τη βιογραφία της Άλκης Ζέη και εστιάσαμε στα δομικά στοιχεία της του μοίρασα μια φωτοτυπία όπου φαίνονταν ξεκάθαρα τα στοιχεία αυτά. Ύστερα ζήτησα από τα παιδιά να κάνουν την άσκηση 1 στο σπίτι σύμφωνα με τις οδηγίες.
Την επόμενη φορά διαβάσαμε αρκετές από τις βιογραφίες των αγαπημένων συγγραφέων των μαθητών. Κατόπιν τους μοίρασα τη φωτοτυπία με τη φανταστική βιογραφία του Τριβιζά. Τα παιδιά εστίασαν στα αστεία σημεία του κειμένου, που πραγματικά τους άρεσαν πολύ. Τους ζήτησα τότε να φανταστούν ότι είναι και τα ίδια συγγραφείς και να γράψουν μία δική της φανταστική βιογραφία. Τα κείμενα που
παρήγαγαν ήταν ωραιότατα και δείγματα μπορείτε να δείτε στην παρακάτω παρουσίαση.
Τα κείμενα διορθώθηκαν και καθαρογράφτηκαν. Μετά αναγνώστηκαν όλα στην τάξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου