Ξυλομπογιά DeMy

Ξυλομπογιά DeMy

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Μαθητές και δάσκαλοι, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ δημοτικού - 1η θεματική ενότητα

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για να διδάξετε την 1η θεματική ενότητα Θρησκευτικών Ε΄ δημοτικού "ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ":





Η παρουσίαση παρακάτω:







Εργασίες που περιέχονται
  • Ιδεοθύελλα: «Ο δάσκαλος που θέλω».
  • Πάρτε μία συνέντευξη από τη δασκάλα ή το δάσκαλό σας (πώς επέλεξε τη δουλειά του, δυσκολίες, χαρές, στόχοι κ.ά.)

  • Ομαδική εργασία:
    Βρες, μάθε, γράψε, εικονογράφησε «Δάσκαλοι και μαθητές στον αρχαίο κόσμο».
    -Το σχολείο στην αρχαία Αθήνα
    -Το σχολείο στην αρχαία Σπάρτη
    - Αλέξανδρος και Αριστοτέλης
    -Το σχολείο στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία

  • Στο μάθημα των υπολογιστών ή στο σπίτι σε ζευγάρια φτιάξτε μια παρουσίαση με σχολεία του κόσμου.Παρακάτω η παρουσίαση του Γιάννη για τα σχολεία του κόσμου:


Παρακάτω η παρουσίαση του Βαγγέλη για τα σχολεία του κόσμου.


  • Γράψτε με λίγα λόγια την παραβολή του καλού Σαμαρείτη ή κάποια άλλη που ξέρετε ή έχετε ακούσει ή που την σκεφτήκατε μόνοι σας σε ένα ειλητάριο και ζωγραφίστε και σχετικές εικόνες. (εργασία σε ομάδες). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το ειλητάριο ρολό χαρτιού υγείας ή ακόμα καλύτερα ρολό χαρτιού κουζίνας.

  • Φτιάξτε σε ζευγάρια στο μάθημα της Πληροφορικής ή στο σπίτι μια δική σας παρουσίαση με τίτλο «Ο  Χριστός διδάσκων»
  • Διάλεξε έναν Μαθητή και γράψε το ημερολόγιό του για την ημέρα που συνάντησε πρώτη φορά τον Χριστό. Πώς έγινε η συνάντηση, τι είπαν, ποιες είναι οι σκέψεις του, ποια είναι η απόφασή του και γιατί. Παρακάτω τα "ημερολόγια" των δικών μου μαθητών:

  • Στον υπολογιστή φτιάξε μία παρουσίαση με τους μαθητές του Χριστού: για καθέναν βάλε φωτογραφία, γράψε το όνομά του και το επάγγελμα που έκανε πριν ακολουθήσει το Χριστό. Μετά βάλε τις διαφάνειες αλφαβητικά σε σχέση με τα ονόματά τους.
  • Ανακριτική καρέκλα: Οι γιοι του Ζεβεδαίου εξηγούν το αίτημά τους και κρίνουν την απάντηση του Ιησού
  • Διαλέξτε ένα απόφθεγμα από αυτά που συζητήσαμε και βάλτε το σε μία δική σας παράγραφο.  


Δεν υπάρχουν σχόλια: